Blog
Kiemelt cikkeink
Legfrissebb cikkeink
Milyen trigger emaileket használjunk az ünnepek során?
Az ünnepi időszakban, az év végén és az új év elején a vállalkozások nagy részének hasonlóan alakul az élete. A különbség az, hogy ezt sokan
Így használd az email marketinget karácsonykor!
A hatékony email marketing alapja, hogy minden egyes alkalmat megragadjunk, amikor releváns tartalommal üzenhetünk partnereinknek és ügyfeleinknek. Az ünnepek kiváló apropót szolgáltatnak: ilyenkor egyedülálló lehetőség
FCM 2.4.0 – Elkülönített értesítési csatornák, megnyitások és kattintások és még sok más
Szegmensek, kampányok, riportok, ezek mindegyike rendelkezik mostantól elkülönített ‘web’ és ‘mobil’ értesítés csatornával. Mostantól mérhető a megnyitás és kattintás/koppintás is. És végül, de nem utolsó
5+1 lépés a jobb marketing automatizációért
Ismerje meg a jól működő marketing automatizációs folyamat kialakításának 5+1 fő lépését.
Lead vs. prospect: Hogyan tovább? (2. rész)
Ismerje meg miként próbálhatjuk az egyes csoportokban a lehető legnagyobb arányú konverziót elérni.
Lead vs. prospect: Ki kicsoda? (1. rész)
Leadből érdeklődő, majd abból potenciális vásárló. Olvassa el cikkünket, és kerüljön képbe a különböző fogalmakkal.
Márkahűség első pillantásra
Az érkezési oldal fontos eleme a customer journey-nek, hiszen a potenciális vásárló itt fogja eldönteni, vásárol -e tőlünk vagy sem.
Miért érdemes marketing automatizációra váltanunk?
Ha már nem elegek az ESP adta lehetőségek, érdemes megismerkedni a marketing automatizációval.
Hogyan használjuk marketing automatizációt webshopnál?
Ecommerce esetében egy MA szoftver számos terhet levehet a vállunkról a mindennapok során, megkönnyítheti és hatékonyabbá teheti a kommunikációt, illetve eladási számainkat is növelheti.
Érkezzünk jó helyre!
A landing page, másnéven érkezési oldal, kiemelt szerepet játszik marketing aktivitásunk során, éppen ezért fontos, hogy ezen a ponton megfelelően szólítsuk meg az olvasót.
Email marketing trendek 2019
Ha megismerjük, és alkalmazzuk a legújabb email marketing trendeket, akkor kis befektetéssel nagy versenyelőnyre tehetünk szert!
A marketing és a rakéta esete
A csapból is a marketing automatizáció folyik, de vajon tudjuk, hogy pontosan miről is van szó? Egy újabb buzz word vagy éppen minden vállalkozó számára hasznos eszköz?