Előző cikkünkben áttekintettük az alapvető lehetőségeket az emailek automatizálása területén, de szeretnénk betekintést nyújtani további megoldásokba is.
Sok email marketing kampányba fogó cég a hírlevél kiküldésével már sikeresnek könyveli el a kampányt, azonban ennyi mutató korántsem elég. Az alábbiakban bemutatjuk a legfontosabb mérőszámokat.
Egyre több vállalat ismeri fel, hogy kezdi kinőni a megszokott, statikus email marketing stratégiát. De mi is egészen pontosan az a dinamikus tartalom?
A különböző napvilágot látott vásárlási statisztikák, pszichológiai folyamatok elemzése ma már lehetővé teszi, hogy email kampányunkat tudatosan építsük fel. Nem is gondolnánk, hogy néhány trükkel mennyire kitűnhetünk az emailek fergetegéből.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelés