Időzített levélküldés

Szegmens levél

Levélküldés Send gomb segítségével

Ha készítünk egy szegmens-levelet, létrehozáskor ki kell választanunk legalább egy szegmenst. A szegmens(ek)be tartozó tagok lesznek a levél címzettjei.
A levél elkészítését követően a    gomb lekattintásával egy dialógus ablak tárul elénk, amellyel lehetőségünk nyílik megkezdeni a kiküldést.

 

Ezen a dialogus ablakon láthatjuk, hogy hány potenciális címzettje van a levélnek (pending – ami nem azt jelenti, hogy hány címzettnek van folyamatban a kiküldés), valamint beállíthatjuk, hogy milyen nagyságú csomagokban történjen a kiküldés.

A beírt szám nem azt határozza meg, hogy mennyi címzettnek akarunk levelet küldeni, csak az egy csomagban kezelt tagok számát!

Nagy érték választása esetén valamivel gyorsabb lehet a kiküldés, azonban ez egyúttal hatással van arra is, hogy milyen finomsággal lehetséges a küldést leállítani – a megszakítást ugyanis csomaghatárok között érzékeli.

 

A Send gomb használata nem javasolt abban az esetben, ha a célközönség számossága nagy (>25000). A kiküldés végrehajtása ugyanis ebben az esetben böngészőben történik, böngészőből a szerver felé intézett kérés pedig időkorlátba ütközhet és így a kiküldés megszakadhat.

 

Időzített levélküldés

Levélküldés időzítéséhez a szegmens-levelet unpublished állapotba kell helyezni és a jobb oldali beállítások panelen a Publish at beállításnál adható meg, hogy mikor éledjen fel a levél, amely levél esetén nem (csak) a publikus elérhetőségét határozza meg, hanem azt is, hogy azzal együtt a levélküldést is meg kell kezdeni az összes potenciális címzett (pending) számára.

Mivel ez háttérfolyamatként zajlik, ezért ebben az esetben nem áll fenn a megszakadás veszélye.

 

Kampány levél

Kampány levél esetén a kampány varázslóban a Send email akció beillesztésével a feljövő felületen a kampánylépcsőknél megszokott módon tudjuk beállítani a levél küldésének időzítését.
Lehetséges módok:

  • azonnali végrehajtás
  • a kampánylépcsőhöz érkezéshez képest relatív késleltetés
  • egy meghatározott időpontra való időzítés

Kapcsolódó megoldásaink
témakörben

WordPress multichannel marketing

Vonja be jelenlegi ügyfeleit egy új csatornán. Erősítsen meg egy fontos marketing kampányt e-mail és Facebook-hirdetésekkel egyaránt, vagy erősítse meg a távolodó vásárlói kapcsolatokat.

Bővebben

CORS beállítások

Javascript API A javascript API használatával kapcsolatos gyakorta előforduló probléma, hogy a külső weboldalunkról nem sikerül elérni a marketing automatizációs rendszert kiszolgáló url-t, mert a

Bővebben
  • Your cart is empty.