Érkezzünk jó helyre!

A landing page, másnéven érkezési oldal, kiemelt szerepet játszik marketing aktivitásunk során: az érdeklődők itt döntik el, a mi termékünket, szolgáltatásunkat választják vagy sem. Éppen ezért, ezen a ponton fontos megfelelően megszólítanunk és a konverzió felé vezető úton segítenünk nekik.

Fontos a külcsín! A kampány kreatívjáról (bannerből, szöveges hirdetésből, stb) olyan landing page-re kell terelnünk a látogatót, mely látványelemeiben és szövegeiben megegyezik azzal, amivel korábban találkozott. Gondoljunk csak bele, ha egy kozmetikum hirdetésre kattintunk, de az oldalon növényápoló szerekkel találkozunk, akkor valószínű nem fog sok vásárlás születni:) Ne hagyjuk ki cégünk logóját sem, hogy könnyedén azonosíthassanak, hogy tudják, jó helyen járnak.

landing page

Forrás: houseofkaizen.com

Perszonalizáljunk! Kicsi ráfordítás, hatalmas hatékonyságnövelés – készítsünk többféle érkezési oldalt célcsoport szerint! Pl. egy nyereményjátékban külön kreatív vonalat képviselhetnek az egyes fődíjak, hiszen van, aki műszaki cikkekre, más utazásra vágyik. Ebben segítségünkre van a LeadEngine dinamikus tartalomkezelője, illetve a szegmens képzés.

Mit lehet itt csinálni? A jó landing page-en nincs sem több, sem kevesebb infó, mint ami a konverzióhoz szükséges. Ha szeretnénk, hogy hírlevelünkre regisztráljon valaki, írjuk le, milyen előnyökkel jár regisztrációja és biztosítsunk egy egyszerű formot (név, email cím, ászf és adatkezelés check-boxok). Ha azt szeretnénk, hogy vásároljon az oldalunkra érkező, akkor már a hirdetett termék(ek) oldalára is irányíthatjuk, hogy minél kevesebbet kelljen navigálnia, ne emiatt veszítsük el a siker kapujában! Használhatunk testimonialokat és/vagy partnereink logóit, segíthetnek a döntésben. És természetesen ne felejtsük el a gombokat, vezessük a regisztrációt, akár azt is mutathatjuk, hogy a folyamatban éppen hol tart a delikvens. Mindezen funkciókat megtalálod a LeadEngine marketingautomatizációs rendszerében is.

landing page

Forrás: Instapage.com

Mérjünk! Fontos látni azt, hogy a kreatívunk hogyan teljesít – A/B teszteljünk, nézzük meg, ki hol akad el esetleg a vásárlási és/vagy regisztrációs folyamat során, kövessük le, merre kattintanak, a látogatók mekkora hányada regisztrál. Csak ezeknek az ismeretében fogunk tudni a számokon szükség esetén javítani, a következő kampányban a jól működő fogásokkal tervezni.

Kapcsolódó cikkeink
témakörben