Márkahűség első pillantásra

Az érkezési vagy landing oldal rendkívül fontos eleme a customer journey-nek, hiszen a reklámüzenetünkkel már sikeresen felkeltettük érdeklődését, de a potenciális ügyfél / vásárló ténylegesen itt fogja eldönteni, hogy valóban szüksége van-e termékünkre, szolgáltatásunkra.

 

Hogyha kedvére való és egyértelmű tartalommal találkozik, akkor nagyobb valószínűséggel köteleződik el mellettünk, brand szinten is. A márkahűség kiépítése hosszú és fáradságos folyamat, de egyértelműen kifizetődő. Egy felmérés szerint a legtöbb vállalat bevételének 65%-a már meglévő vásárlóitól érkezik.

 

Nézzük, hogy milyen megoldások léteznek arra, hogy maximális eredményt hozzunk ki egy érkezési oldal lehetőségeiből:

1. Az első pillantás pár milliszekundum, mégis már akkor minden eldőlhet. Ezért tehát nézzünk ki jól! Legyen szemünknek kellemes a grafika, alkalmazzuk brandünk vizuális elemeit vagy ahhoz igazodó formákat, színeket, betűtípust, de maradjon olvasható, szellős és könnyen navigálható.

2. Legyen könnyű a kapcsolatfelvétel! Ki szeretne velünk üzletet kötni, ha nem tudja, hogyan kell? Kerüljön előtérbe a kapcsolati form, a termékkereső, egy élő chat vagy ügyfélszolgálatunk telefonszáma.

3. Nem csak látható, hanem hallható! A fiatalabb generációk 27%-a előnyben részesíti a hang alapú keresést. Ne hagyjuk veszni ezt a lehetőséget, indítsunk podcastet vagy tegyük lehetővé a szóbeli keresést weboldalunkon. Ugye milyen menő?!

4. Számos kutatás és tanulmány bizonyította már be azt, hogy minél közelebb érezzük magunkhoz az adott üzenetet, annál szívesebben konvertálunk. Legyünk egyediek, perszonalizáljuk érkezési oldalainkat! Akár egy egyszerű megszólításról is szó lehet, de geolokáció vagy bejelentkezés után korábbi keresései alapján megfelelő dealekkel várhatjuk ügyfelünket.

5. Ugye mindannyian voltunk már úgy, hogy ‘Jajj, én ott nem veszek semmit, mert borzalmas az az oldal’… Hogy nálunk ez ne fordulhasson elő, semmi különlegeset nem kell tennünk, csupán arról gondoskodnunk, hogy minden megfelelően működjön! 🙂 Teszteljük a gombokat, menjünk végig a vásárlói életút állomásain, nézzük meg, hogy minden eszközön és böngészőben sikeres tranzakciókat tudunk-e végrehajtani.

6. A hűséges legyen más! Visszatérő vevőinket, regisztrált tagjainkat jutalmazzuk különleges lehetőségekkel, kedvezményekkel, ajándékokkal, köszöntsük fel születésnapjukon, biztosítsunk számukra extra cikkeket vagy kuponokat.

coupon

7. Szeretnénk valami hétköznapi dolgot eladni? Hassunk az érzelmekre! Egy szürke vágódeszkát lehet úgy hirdetni, hogy itt egy szürke vágódeszka, de úgy is, hogy ez a megfelelő eszköz ahhoz, hogy a tökéletes családi kirándulás összes ínycsiklandó szendvicse ezen készüljön… Érezzük a különbséget?

8. Csak következetesen! Illeszkedjünk márkánk bevált elemeihez (akár vizuális, akár audio), hiszen akkor könnyebben tudja majd az oldalunkra érkező azonosítani, kik is vagyunk. Jelenjen meg logónk, jellegzetes színeink, formáink, szlogenünk, betűtípusaink weboldalunkon, Facebook profilunkon és ugyanígy a landing oldalon is.

 

A legfontosabb: ne feledkezzünk meg a bizalomról! A márkahűség alappillére, hogy aki egyszer elég bizalmat szavaz nekünk ahhoz, hogy kipróbálja szolgáltatásunkat vagy termékünket, ne csalódjon bennünk, ezt a bizalmat tartsuk fenn: kérjük visszajelzését vásárlásáról, köszönjük meg időről-időre, hogy minket választ és ami a legfontosabb, hogy egy esetleges rossz tapasztalat esetén kezeljük megfelelően az esetet! Álljunk rendelkezésére, válaszoljunk reklamációjára, térítsük vissza pénzét, ajánljunk fel cserét, esetleg ajándékot.

 

Szeretne hatékony landing oldalt létrehozni? Keresse bizalommal szakértő csapatunkat!

 

Kapcsolódó cikkeink
témakörben
web-design

Érkezzünk jó helyre!

A landing page, másnéven érkezési oldal, kiemelt szerepet játszik marketing aktivitásunk során, éppen ezért fontos, hogy ezen a ponton megfelelően szólítsuk meg az olvasót.

Bővebben